Voimassa 22.9.2019 alkaen
Verkkokauppa
Nannic Suomi Oy (Y-tunnus 2265578-8 Papinkatu 19, puh: 040 5769647, info@nannic.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Meillä voit maksaa helposti ja nopeasti Klarnalla. Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankkimaksut kaikilla yleisimmillä painikkeilla, luottokortit ja maksukortit, Klarna lasku, erämaksu ja tili. Palvelun käyttöehtoihin voit tutustua täällä
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot.
Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilauksen maksamiseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun:
Puh. 09 425 99 771
Voit myös asioida Klarnan kanssa lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen tai heidän verkkosivuillaan chat-palvelun välityksellä: http://klarna.com/fi/asiakaspalvelu.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimituskulut
Toimituskulut koskevat vain Suomeen lähetettyjä toimituksia.
Toimitamme tilauksesi viikon sisällä Smart Postin välityksellä. Mikäli toimitus jostain syystä viivästyy tai tuote on tilapäisesti loppunut, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostilla.
Halutessasi voit myös noutaa tuotteet jälleenmyyjiltämme.
Toimitus- ja pakkauskulut 6,90 € lisätään tilauksen loppusummaan.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Palautusehdot
Toivomme, että olet tyytyväinen tuotteisiimme. Sinulla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Täysin myyntikuntoisia. Ennen palauttamista otathan aina ensin yhteyttä sähköpostilla (info@nannic.fi) tai puhelimitse (p.0405769647) saadaksesi tarkemmat palautusohjeet. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Palautukseen saat valmiiksi täytetyn Postin osoitetarran ilmoittamaasi sähköposotiin. Tulosta tarra ja limaa se pakkauksen päälle. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Vaihto- ja palautusoikeus:
Kaikilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä ja täysin myyntikunnossa.
Ennen palauttamista otathan aina ensin yhteyttä liikkeeseemme sähköpostilla tai puhelimitse saadaksesi tarkemmat palautusohjeet.
Palautusosoite:
NANNIC Suomi Oy
Papinkatu 19
06100 Porvoo
puh: 040 5769647
email: info@nannic.fi
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 euron maksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.