Jos maksu ei jostain syystä mene läpi, kokeile välimuistin tyhjennystä seuraavilla ohjeilla.
1. Tyhjennä selaimesi selaushistoria sekä evästeet. Evästeisiin saattaa tallentua jotain, mikä estää sivun sujuvan toimimisen.
2. Tarkista, että evästeet on sallittu nettisivulta. Tämä onnistuu menemällä selaushistorian ja evästeiden tyhjennyksen jälkeen nettisivulle ja klikkaamalla hyväksy evästeet, mikäli tuo banneri tulee sivulle. Jos sivulle ei aukea banneria evästeistä, on ne tällöin hyväksytty.
3. Suosittelemme käyttämään selaimena Google Chromea. Voit myös kokeilella selaimesi Incognito- tilaa.
2. Tarkista, että evästeet on sallittu nettisivulta. Tämä onnistuu menemällä selaushistorian ja evästeiden tyhjennyksen jälkeen nettisivulle ja klikkaamalla hyväksy evästeet, mikäli tuo banneri tulee sivulle. Jos sivulle ei aukea banneria evästeistä, on ne tällöin hyväksytty.
3. Suosittelemme käyttämään selaimena Google Chromea. Voit myös kokeilella selaimesi Incognito- tilaa.
Jos tilauksen teko ei onnistu, voi asiakas olla suoraan yhteydessä kuluttaja-asiakaspalveluumme. Heidät tavoittaa puhelimitse numerosta 09-42599771 arkisin kello 9-18 ja chatin välityksellä osoitteessa www.klarna.fi.
Autamme sinua mielellämme vastaisuudessakin, mikäli mieleesi herää muita kysymyksiä. Otathan tällöin meihin uudelleen yhteyttä! Tiesithän että meidät tavoittaa myös chattimme kautta arkisin kello 9:00-18:00 osoitteesta https://www.klarna.com/fi/yritys/kauppiastuki/.